Kraj

Play promuje kupowanie mobilnych aplikacji

W ramach promocji 100 tys. osób może pobrać jedną z siedmiu wybranych aplikacji na telefon za 1 grosz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4IHz2ttC6SA%22%7D
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna kampanię reklamową promującą kupowanie aplikacji mobilnych na smartfony. W ramach współpracy z Google Polska aplikacje na telefony z systemem Android abonenci (tylko) sieci Play mogą kupować w sklepie Google Play, a ich koszt zostanie im doliczony do miesięcznego rachunku. W ramach promocji 100 tys. pierwszych użytkowników Play może pobrać jedną z siedmiu wybranych aplikacji za 1 grosz.

Do wyboru są następujące aplikacje: Camera Zoom FX, Contre Jour, Dead SpaceTM, Endomondo Pro, InstaPlace Pro, InstaWeather Pro, Need For SpeedTM Most Wanted, Sleep As Android Unlock i Sound Touch.

Agencja reklamowa Grandes Kochonos przygotowała dla P4 serię 10 spotów reklamowych promujących tę ofertę (w tym dwa – specjalnie do internetu). Występują w nich Barbara Kurdej-Szatan i Maciek Łagodziński, czyli ”sprzedawcy z salonu Play” znani z ostatnich reklam operatora.

Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Orka Film, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa, a za część internetową odpowiada agencja K2.

Pozostałe filmy reklamowe z najnowszej kampanii można obejrzeć na kanale YouTube operatora.