Kraj

Media Express zmienia telewizyjny dodatek do "Super Expressu"

Media Express, wydawca "Super Expressu", wprowadzi graficzne zmiany w makiecie dodatku telewizyjnego "Super Express TV". Koncepcję zmian w TV-guidzie przygotowano...

Media Express, wydawca “Super Expressu”, wprowadzi graficzne zmiany w makiecie dodatku telewizyjnego “Super Express TV”. Koncepcję zmian w TV-guidzie przygotowano we własnym zakresie. Magazyn ma być bardziej kolorowy, łatwiejszy w nawigacji. Każdy dzień tygodnia z programem telewizyjnym otrzyma stały kod kolorystyczny. Zmieniony magazyn ukaże się razem z najbliższym piątkowym wydaniem “Super Expressu” (9 lipca br.). Odświeżony magazyn zostanie wsparty promocją na łamach “Super Expressu” oraz reklamą radiową w Radiu Zet i Radiu Eska. Według opracowań domu mediowego MindShare Polska na podstawie Polskich Badań Czytelnictwa (dane: X 2003 – III 2004 r.) piątkowe wydanie z dodatkiem notuje największe czytelnictwo w przypadku tego dziennika. CDT (czytelnictwo dni tygodnia) “Super Expressu” w tym dniu wynosiło 7,16 proc. W okresie I-IV 2004 r. “Super Express TV” zarobił 4,08 mln zł, “Gazeta Telewizyjna” (dodatek do “Gazety Wyborczej”) – 6,87 mln zł, a “Fakt TV” (dodatek do “Faktu”) – 4,97 mln zł (źródło: Expert Monitor). (JD)