Kraj

Synergy poszerza ofertę i stara się pozyskać nowych klientów

Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania...

Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania jej potencjału w działaniach typu event) i zatrudnieniu Michała Czerwińskiego na nowo utworzone stanowisko new business development managera stara się powiększyć portfolio swoich klientów. Synergy do tej pory odpowiedzialna była za działania marketingowe American Restaurants, do jej zadań należy nie tylko strona konsultingowa, ale także operacyjna, czyli działania w sferze realizacji marketingowych planów. Poszerzenie usług Synergy i skierowanie oferty do nowych klientów odbywają się według pewnego klucza. “Zwracamy się z ofertą do firm skupionych w Polskiej Radzie Biznesu – powiedział Czerwiński. – Wybraliśmy 60 firm, wstępne rozmowy przeprowadziliśmy z pięcioma z nich. Każda z tych firm jest zainteresowana realizacją z Synergy pojedynczych projektów”. Na tym etapie porozumień Czerwiński nie zgodził się jednak na wymienienie nazw tych firm. W planach Synergy na 2004 r. wymienił znalezienie przynajmniej jednego klienta zainteresowanego outsourcingiem marketingu bądź też stworzeniem takiego działu, a także pozyskanie dwóch klientów projektowych. W kręgu zainteresowania Synergy są tylko firmy polskie. Obecnie agencja zatrudnia 14 osób, wchodzi w skład Nova Communications Group. Przetarg ogłoszony przez spółkę Polskie Badania Outdooru jest pierwszym, do którego Synergy została zaproszona. (AMS)