Zagranica

Liam Neeson pomaga UNICEF-owi

Agencja Naked Communications przygotowała materiały dla amerykańskiego oddziału UNICEF zwracające uwagę na brak reakcji wobec przemocy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzUORZj-81Dw%22%7D
W Stanach Zjednoczonych trwa kampania organizacji UNICEF, której ambasadorem został aktor Liam Neeson. Ma ona na celu uwrażliwienie dorosłych na przemoc wobec dzieci i nastolatków.

Akcja jest odpowiedzią na ostatnie wydarzenia, które wstrząsnęły mediami na całym świecie: morderstwa dzieci w wieku przedszkolnym w Chinach, postrzelenie 11-letniej Malali Yousafzai w Pakistanie czy masakra dzieci w szkole w Connecticut.

Kampania przebiega pod hasłem “Just because you can see the violence against children doesn’t mean it isn’t there. Make invisible visible” (“Bez względu na to, czy dostrzegasz przemoc wobec dzieci, nie oznacza to, że jej tam nie ma. Spraw, by niewidzialne stało się widzialne”). Spoty pokazywane są w amerykańskiej telewizji oraz internecie. Kampanię przygotowała agencja Naked Communications.