Kraj

KFC i Pepsi rozpoczynają wspólną promocję połączoną z loterią

Należące do firmy AmRest restauracje KFC rozpoczynają z PepsiCo wspólną akcję promocyjną pod nazwą "Odważ się na więcej. Pepsi w...

Należące do firmy AmRest restauracje KFC rozpoczynają z PepsiCo wspólną akcję promocyjną pod nazwą “Odważ się na więcej. Pepsi w KFC”. Działania mają na celu wsparcie sprzedaży zestawów Max Menu. Głównym elementem działań jest loteria, w której do wygrania jest jedna z 49 wypraw śladami rajdu Dakar. Loteria zakończy się 23 sierpnia. Przy zakupie jednego z Max Menu klient otrzymuje kupon ze zdrapką. Pomysłodawcą promocji, a zarazem koordynatorem działań w ramach tego projektu jest firma doradztwa marketingowego Synergy Marketing Partners. Kreację stworzyły agencje reklamowe Red 8 i Polymus Integrated Communication. Ta ostatnia odpowiada również za organizację i obsługę loterii. Budżet promocji nie został ujawniony. Firma AmRest jest właścicielem sieci restauracji Pizza Hut i KFC na terenie Polski oraz Republiki Czeskiej. Zarządza łącznie 116 restauracjami w Polsce, w tym 71 lokalami KFC i 46 restauracjami Pizza Hut. Firma AmRest powstała w 2000 r. z połączenia dwóch podmiotów – Tricon Restaurants Poland i American Restaurants Services Sp. z o.o. Obecnie równolegle z promocją KFC prowadzona jest też akcja “Letnie szaleństwo” w sieci restauracji Pizza Hut. Działania te również opracowała firma Synergy Marketing Partners. (PM)