Kraj

Jogurt Bakoma inspiruje online

Agencja Goldbach Interactive przygotowała kampanię internetową produktu Bakoma Naturalny Gęsty.

Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty rusza z kampanią online. Działania prowadzone w internecie rozpoczęły się komunikacją na fanpage’u marki w Facebooku.

Kampania odbywa się pod hasłem “Kochanie, zaskocz mnie” i służy odświeżeniu wizerunku produktu. Jej adresatkami są głównie kobiety poszukujące zdrowych kulinarnych inspiracji. Kampania online wspiera trwającą do października emisję telewizyjnych spotów “Bakoma Naturalny Gęsty – idealny do kuchni”.

– To wyjście naprzeciw potrzebom kobiet, które chcąc urozmaicić kulinarne przyzwyczajenia, szukają nowych możliwości dotyczących przepisów i estetyki potraw – mówi Maria Czarkowska, head of social & PR w agencji Goldbach Interactive.

Działania online zaplanowała i przygotowała agencja marketingu digital Goldbach Interactive.