M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza globalna kampania Jim Beam

( red. ) | 5 września 2013, 06:00

Największa na świecie marka burbonu rusza z projektem "Make a history".

Marka Jim Beam do tej pory nie miała spójnej globalnej strategii. W Australii na przykład Jim Beam był promowany jako "The Bourbon", w USA jako "Bold Choice". W związku z potrzebą uniknięcia niejednoznaczności marka rusza z pierwszą globalną kampanią.

Komunikacja  pojawi się w 110 krajach pod hasłem "Make a history" i obejmie telewizję, prasę, digital, social media i outdoor. Wspólną strategią komunikacyjną zajmą się trzy agencje. Będzie to StrawberryFrog (Nowy Jork), The Works (Sydney) i Jung von Matt (Hamburg). Wszystkie należą do konsorcjum o nazwie Future Works. Agencje do tej pory działały oddzielnie na swoich rynkach, a wobec planu stworzenia spójnej globalnej strategii marki będą pracować wspólnie.

(AdAge)

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,