Kraj

Ferrero nadal z Multikino Media

Marka kontynuuje projekt "Bueno Czwartki".

Firma Ferrero Polska zdecydowała się przedłużyć rozpoczętą w 2012 r. współpracę ze spółką Multikino Media. Dzięki trwającej cross-promocji w kinach sieci Multikino i Silver Screen znajdujących się w ofercie Multikino Media klienci nadal będą mogli uczestniczyć w “Bueno Czwartkach”.

“Bueno Czwartki” to cross-promocja, w ramach której osoby przychodzące w czwartek do kin sieci Multikina lub Silver Screen mogą zakupić bilet na dowolny seans filmowy za 10 zł pod warunkiem przekazania kasjerowi trzech opakowań po batonikach Kinder Bueno lub Kinder Bueno White oraz pokazanie SMS-a z potwierdzeniem rejestracji na stronie kinderbueno.pl.
W ramach kampanii autopromocyjnej akcji “Bueno Czwartki” spółka Multikino Media przedłuża klientowi świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania w kinach bez zmian będzie trwała przez cały czas trwania akcji.