Przetargi

Ad Fabrika/FCB wygrała przetarg na obsługę Łowicza (Agros Nova)

Ad Fabrika/FCB została wybrana przez firmę Agros Nova do obsługi ATL-owej wszystkich produktów marki Łowicz. Jest to wynik przetargu, do...

Ad Fabrika/FCB została wybrana przez firmę Agros Nova do obsługi ATL-owej wszystkich produktów marki Łowicz. Jest to wynik przetargu, do którego zaproszono trzy agencje, nazwy pozostałych nie zostały podane. Agros Nova wprowadziła na rynek pod marką Łowicz nową kategorię produktową – syropy owocowe. Pojawiły się one w sklepach na początku lipca i dostępne są w sześciu smakach: malinowym, wiśniowym, pomarańczowym, truskawkowym, z czarnej porzeczki i cytrynowym, w szklanych opakowaniach zaopatrzonych w tzw. korek niekapek. Sugerowana cena detaliczna to 4,60 zł za 630-gramowe opakowanie. Ostatnia kampania zrealizowana dla marki Łowicz (dżemy, konfitury) miała miejsce na początku br., a jej autorem była również agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB. Wykorzystywano w niej spoty reklamowe z wcześniejszej kampanii zrealizowanej przez TBWA/Warszawa, do których Ad Fabrika/FCB wykonała “dokrętki” produktowe. Obsługą mediową Łowicza zajmuje się MediaCom Warszawa. (AMS)