Kraj

T-Mobile oferuje rozmowy w sieci, SMS-y do wszystkich lub internet w telefonie za 0 zł

Kampanię w TV, radiu, internecie, kinach i BTL przygotowały Saatchi & Saatchi oraz Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcMcMfZwGa8w%22%7D
T-Mobile Polska, operator sieci komórkowej T-Mobile, wprowadza nowa ofertę dla użytkowników prepaid (na kartę). Użytkownik może wybrać: rozmowy w sieci T-Mobile i Heyah, SMS-y do wszystkich sieci lub internet w telefonie i korzystać z nich bezpłatnie przez cały okres ważności konta, nawet gdy nie ma na nim środków.  

Wybraną opcję można zmienić w dowolnym momencie.

Operator zmienił także zasady doładowań – obecnie kwoty 5-9 zł przedłużają ważność konta o 5 dni; 10-24 zł – o 10 dni; 25-49 zł – o 31 dni, a 50-100 zł – o 100 dni.

Wprowadzeniu nowej oferty będzie towarzyszyć rozpoczynająca się 11 września br. kampania reklamowa w telewizji, internecie, radiu, kinach oraz BTL w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.