T-Mobile Polska, operator sieci komórkowej T-Mobile, wprowadza nowa ofertę dla użytkowników prepaid (na kartę). Użytkownik może wybrać: rozmowy w sieci T-Mobile i Heyah, SMS-y do wszystkich sieci lub internet w telefonie i korzystać z nich bezpłatnie przez cały okres ważności konta, nawet gdy nie ma na nim środków.
Wybraną opcję można zmienić w dowolnym momencie.
Operator zmienił także zasady doładowań – obecnie kwoty 5-9 zł przedłużają ważność konta o 5 dni; 10-24 zł – o 10 dni; 25-49 zł – o 31 dni, a 50-100 zł – o 100 dni.
Wprowadzeniu nowej oferty będzie towarzyszyć rozpoczynająca się 11 września br. kampania reklamowa w telewizji, internecie, radiu, kinach oraz BTL w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.