Zagranica

BBC Worldwide nowym klientem Nugg.ad

Agencja dostarczy swojemu najnowszemu międzynarodowemu klientowi narzędzi do pomiaru postrzegania, a także umacniania wizerunku marki.

Firma Nugg.ad dostarczy BBC Worldwide rozwiązanie w zakresie cyfrowej reklamy wizerunkowej, które zapewnia kierowanie reklam do właściwych użytkowników na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Dzięki współpracy z Nugg.ad użytkownicy za pośrednictwem urządzeń mobilnych będą teraz precyzyjniej dobierani na podstawie kryteriów socjodemograficznych, zainteresowań produktami lub przyzwyczajeń konsumenckich. Odbywać się to będzie w taki sam sposób jak oferowane przez Nugg.ad rozwiązania premium audience dla użytkowników urządzeń stacjonarnych. Agencja dostarczy też swojemu najnowszemu międzynarodowemu klientowi narzędzi do pomiaru postrzegania, a także umacniania wizerunku marki.

BBC Worldwide zaoferuje reklamę przy użyciu technologii Nugg.ad na 12 rynkach Europy i Ameryki Północnej.