Zagranica

Bartle Bogle Hegarty coraz bliżej budżetu Flory Unilevera

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) prawdopodobnie wygra szacowany na 25 mln funtów brytyjski budżet reklamowy marki Flora należącej do koncernu...

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) prawdopodobnie wygra szacowany na 25 mln funtów brytyjski budżet reklamowy marki Flora należącej do koncernu Unilever. Jeżeli Unilever zdecyduje się na ten ruch, stratę poniesie agencja Lowe, która zakwalifikowała się do ostatniej rundy przetargu razem z BBH i która przez ostatnie lata opiekowała się tą marką. Obecnie Unilever prowadzi badania nad propozycjami obu agencji. Spekulacje na temat przesunięcia budżetu Flory do agencji BBH wynikają m.in. z wydarzeń ostatnich miesięcy. BBH przejęła bowiem budżety innych marek należących do Unilevera – detergentów Surf oraz past do zębów Signal i Mentandent, które wcześniej były obsługiwane przez agencję Lowe. Utrata Flory wiązałaby się w Lowe z ograniczeniem liczby zatrudnionych pracowników. W ostatnim okresie agencja w związku z utratą globalnego budżetu HSBC zwolnila już 50 osób. (“BrandRepublic”)