Kraj

Radiowa Jedynka w górę

Wzrasta słuchalność najstarszej stacji radiowej w Polsce.

Letnia ramówka Radiowej Jedynki z audycją “Lato z Radiem”, wsparta największą letnią trasą koncertową w Polsce, odniosła sukces, zwiększając słuchalność Pierwszego Programu Polskiego Radia – wynika z najnowszych badań słuchalności Radio Track.
Podczas wakacji wzrosła liczba słuchaczy i udział w czasie słuchania Radiowej Jedynki. Rozgłośnia umocniła swoją pozycję w grupie ogólnej (15-75 lat). Jednocześnie stała się bardziej atrakcyjna dla grupy pomiędzy 16. a 49. rokiem życia.
Według najnowszych wyników badań Radio Track KBR Millward Brown SMG/KRC, czerwiec 2013 – sierpień 2013, w grupie słuchaczy pomiędzy 15. a 75. rokiem życia, zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania (maj 2013 – lipiec 2013) i wyniósł odpowiednio: 11 proc. (wzrost o 0,8 pkt proc.) oraz 11,8 proc. (wzrost o 0,6 pkt proc.).
W porównaniu z poprzednią falą badania wzrost odnotowano także w grupie słuchaczy pomiędzy 16. a 49. rokiem życia. Udział w czasie słuchania wzrósł o 0,8 pkt proc. i wynosi 5,2 proc., natomiast zasięg dzienny w tej grupie zwiększył się o 0,7 pkt proc. i wynosi 6,8 proc.
Jak poinformował Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia, Agencja Reklamy Polskiego Radia w 2012 r. zanotowała 60 mln zł przychodów z reklam.