Kraj

Ogilvy & Mather muzycznie na poważnie

Agencja przygotowała kampanię promocyjną dla Sinfonia Varsovia.

Agencja Ogilvy & Mather Advertising we współpracy z korporacją Wawa Taxi przygotowała niestandardową kampanię promocyjną dla Sinfonia Varsovia. Działania pod hasłem “Nieoczekiwane spotkanie z muzyką klasyczną” mają na celu promocję festiwalu Szalone Dni Muzyki. W ramach akcji agencja przygotowała specjalny komunikat umieszczony na infolinii telefonicznej Wawa Taxi. Kampania potrwa do 15 września.
Akcja “Nieoczekiwane spotkanie z muzyka klasyczną” ma na celu popularyzację koncertów muzyki klasycznej jako formy wolnego spędzania czasu. Dzwoniąc na infolinię Wawa Taxi do 15 września, można usłyszeć utwór “Dla Elizy” Ludwiga van Bethoveena oraz komunikat “Są lepsze miejsca, aby słuchać muzyki klasycznej. Zapraszamy na festiwal Szalone Dni Muzyki w ostatni weekend września”. Korzystając z infolinii korporacji taksówek, Ogilvy & Mather Advertising chce zachęcić Polaków do spotkań z muzyką poważną na żywo, nie tylko w trakcie oczekiwania na połączenie z konsultantem.