Kraj

Almeco precyzuje szczegóły jesiennego launchu SsangYong

Spółka Almeco podała, jakie hasła zamierza wykorzystać w kampanii wprowadzającej markę SsangYong na polski rynek, oraz sprecyzowała grupy docelowe samochodów...

Spółka Almeco podała, jakie hasła zamierza wykorzystać w kampanii wprowadzającej markę SsangYong na polski rynek, oraz sprecyzowała grupy docelowe samochodów SsangYong, które jesienią wprowadzi do sprzedaży w Polsce. Od września br. polscy kierowcy będą mogli kupić modele: Sports, Korando oraz luksusowego Rextona. Wizerunkowym okrętem flagowym marki ma być Rexton. Model ten będzie promowany hasłem: “Inteligentna alternatywa”. Dla auta Korando przygotowano hasło: “Tak wyglądają marzenia”. Musso Sports będzie natomiast promowany hasłem: “Funkcjonalność i styl”. Cena Rextona została ustalona (w zależności od wyposażenia) na 145-214 tys. zł. Korando będzie natomiast kosztował 126-150 tys. zł. Za samochody Musso Sports polscy klienci zapłacą 102-122 tys. zł. Luksusowy Rexton kierowany będzie do osób zamożnych w wieku 30-60 lat, mieszkańców bogatych przedmieści, aktywnie wypoczywających, uprawiających sporty i poszukujących prestiżu, luksusu, elegancji i bezpieczeństwa. Są to osoby uprawiające wolne zawody, pracujący w terenie i właściciele firm związanych z rolnictwem i turystyką. Model ten konkurować ma m.in. z Mitsubishi Pajero, Kia Sorento, Mercedes ML, Lexusem RX300. Grupą docelową Korando będą konsumenci w wieku 25-40 lat, mieszkańcy miast, uprawiający sporty, poszukujący bezpieczeństwa, umiarkowani indywidualiści oraz mieszkańcy wsi potrzebujący sprawnej osobowej terenówki. Klientami samochodu mają być zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Korando ma być konkurencją dla modeli: Toyota Land Cruiser 3D, Nissan Terrano 3D, Jeep Wrangler, Land Rover Freelander 3D i Suzuki Vitara 3D. Musso Sports kierowany będzie do klientów w wieku 30-50 lat, przede wszystkim mężczyzn, zamożnych, uprawiających sporty, przewożących duże ładunki. Odbiorcą tego modelu mają być także osoby i instytucje pracujące w trudnym terenie. Musso Sports ma konkurować z modelami: Nissan Pickup, Mitsubishi L200 czy Mazda serii B. “Marka SsangYong będzie plasowana wyżej niż pozostałe marki koreańskie” – zapowiada Michał Waraszkiewicz, marketing manager Almeco. Kampania launchowa będzie miała miejsce jesienią w prasie, na outdoorze i przy użyciu akcji marketingu bezpośredniego (o jej wstępnych założeniach pisaliśmy w DS “MMP” 31 maja br.). (PU, MG)