Kraj

Beata Gałęza nową dyrektor marketingu banku HSBC

Jej poprzedniczka - Renata Pasternak - awansowała do centrali w Londynie.

Beata Gałęza nową dyrektor marketingu banku HSBC
Beata Gałęza została nową dyrektor marketingu HSBC Bank Polska. Przeszła z Netii, gdzie przez ostatnich sześć lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B).

Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Gałęza zastąpiła na tym stanowisku Renatę Pasternak, która objęła nowe stanowisko, w międzynarodowym zespole marketingu bankowości korporacyjnej w centrali Grupy HSBC w Londynie. Do HSBC Banku przyszła w 2010 r. po 12 latach pracy w branży badawczej. W centrali HSBC będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej dla całej Europy.

Beata Gałęza jest absolwentką studiów MBA na kierunku Strategie Przedsiębiorstw 
w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, prowadzonych przez tę uczelnię we współpracy z Maastricht School of Management. Ukończyła również studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na Uniwersytecie Warszawskim.