Kraj

Monika Dzieniak-Kwiatkowska odpowiada za marketing B2B Netii

Zastąpiła Beatę Gałęzę, która po 15 latach przeszła do HSBC Banku.

Monika Dzieniak-Kwiatkowska została starszym kierownikiem marketingu rynku business w firmie telekomunikacyjnej Netia. Zastąpiła na tym stanowisku Beatę Gałęzę, która po 15 latach w Netii przeszła do HSBC Bank Polska na stanowisko dyrektora marketingu. Dzieniak-Kwiatkowska przejęła obowiązki po Gałęzie pod koniec ub.r.

Dzieniak-Kwiatkowska ostatnio prasowała w dziale marketingu usług dla domu Netii. W firmie pracuje 13 lat. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskiem oraz studia w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, a także podyplomowe studia z zakresu marketingu i reklamy w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.