Kraj

GSK rusza z kampanią Sensodyne Complete Protection

W działaniach promocyjnych pomysły kreatywne kontekstowo nawiązują do wybranych mediów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlQ5TaPq9c7w%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczęła kampanię reklamową nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne Complete Protection. Kampania przebiega pod hasłem “Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”. Ważnym elementem kampanii są niestandardowe działania w radiu i kinie, nawiązujące kontekstowo do treści tych mediów. Komunikaty lektora przed seansami kinowym korespondują z gatunkiem wyświetlanego filmu, np. “Uwaga, za chwilę seans dla tych, którzy lubią się bać. Kompletną ochronę dla osób wrażliwych na mocne kino zapewnia Sensodyne Complete Protection. Codzienna ochrona wrażliwych zębów”. Dodatkowo w wybranych salach kinowych widzowie zobaczą na fotelach specjalne fluorescencyjne naklejki promujące nową pastę.

Osią aktywacji radiowej jest sponsoring pasma programowego “Dobrze zagrane” w stacji RMF FM i analogiczny do kinowego mechanizm nawiązywania przez lektora w komunikacie do charakteru emitowanej muzyki, np. “Wrażliwych na mocne granie w RMF FM zaprasza Sensodyne Complete Protection”. W ramach kampanii realizowane są również działania w internecie wykorzystujące między innymi gry interaktywne w formatach richmediowych, reklamę w wyszukiwarkach. Dodatkowym wsparciem jest reklama na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty oraz komunikacja miejska).

Za lokalną strategię komunikacji, kreację i realizację działań pozatelewizyjnych wspierających launch produktu odpowiadają agencje Next i MediaVest. MediaVest zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów. Globalną strategię stworzyła agencja Grey Group, której polski oddział przygotował również telewizyjny spot reklamowy.