Kraj

Bombilla ruszyła z kampanią

Agencja Directors dla firmy Drink2Me.

Bombilla ruszyła z kampanią
Bombilla i Bombiila Red ruszają z pierwszą kampanią reklamującą obie wersje smakowe gazowanego napoju opartego na yerba mate, słodzonego owocami. Nazwa Bombilla pochodzi od specjalnej, metalowej słomki, którą zwykle pija się napar z yerba mate. Po wprowadzeniu klasycznej Bombilli producent podjął decyzję o wprowadzeniu Bombilla Red, która zawiera ekstrakt jagód akai, granatu i żurawiny.

Kampania będzie prowadzona w punktach HoReCa w największych miastach w Polsce (głównie klubokawiarnie). Bombillę można też dostać w niektórych sklepach sieciowych oraz sklepach ze zdrową żywnością.

– Wyzwaniem było stworzenie produktu, który broniłby się nie olbrzymimi nakładami na promocję i media, ale uczciwym podejściem do procesu produkcji, naturalności składników i działania. Taki, którego nam samym bardzo brakowało, i taki, którego sami chcieliśmy pić bez rozmyślania o tym, czy zawiera w sobie górę cukru bądź miks rodem z tablicy Mendelejewa – mówi Michał Góralski, dyrektor zarządzający Drink2Me.

Temat nowych napojów na polskim rynku wydaje się rozwojowy. Polacy nie tylko polubili napoje oparte na yerba mate, ale coraz większą wagę przykładają to naturalnych i ciekawie smakujących alternatyw dla gazowanych klasyków zza oceanu. Pierwsze wysokobudżetowe kampanie kwasów chlebowych są tego zwiastunem.

Agencja Directors jest także autorem projektu obu butelek.