Zagranica

Netflix wybiera Fallon

Planowaną kampanią w Europie zajmie się agencja Fallon.

Mother, VCCP i Fallon to trzy agencje, które dostały się do ostatniego etapu przetargu rozpisanego w lipcu br. przez Netflix. Internetowy serwis wideo wybrał ostatecznie agencję Fallon.

Agencja została wybrana w związku z planowaną ekspansją marketingową na rynku europejskim. Marketingowy push serwisu jest efektem zwiększenia konkurencji, do której należy Now TV (należącej do BSkyB), LoveFilm (Amazon) i Blinkbox (zależny od Tesco). Fallon zajmie się obsługą kreatywną w Europie, a głównym zadaniem agencji będzie planowana kampania. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie to jednorazowe wsparcie, czy współpraca potrwa dłużej.

Netflix oprócz Wielkiej Brytanii i Irlandii działa w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii, w tym roku planuje uruchomienie serwisu także w Holandii.

(Campaign)