Kraj

Heyah promuje się w Kwejku

W serwisie uruchomiono konkurs "Jak minął dzień", którego bohaterem jest zwierz - Jak.

Marka telekomunikacyjna Heyah (T-Mobile Polska) wykorzystuje komiksy w kampanii promującej najnowszą ofertę “Dniówki”. Oferta pozwala na cały dzień rozmów, SMS-owania czy korzystania z internetu za 0,28 zł.

W serwisie Kwejk.pl ruszył konkurs pod hasłem “Jak minął dzień”, którego bohaterem jest zwierz – Jak. Sekcja konkursowa umieszczona jest pod adresem https://heyah.kwejk.pl/.

Zadaniem użytkowników jest stworzenie komiksu, czyli uzupełnienie tekstu do jednego z trzech dostępnych szablonów. Nagrodami za najciekawsze komiksy będą telefony Alcatel One Touch Fire – pierwsze smartfony z Firefox OS, startery Heyah oraz koszulki z bohaterem kampanii.

Akcja promowana jest w serwisie Kwejk.pl i na stronach innych serwisów należących do sieci Społeczności.pl.

Kampania potrwa dwa tygodnie.

Przy organizacji konkursu i kampanii współpracują dom mediowy Starcom, agencja Engine oraz po stronie mediów Społecznosci.pl i Kwejk.pl.