Kraj

Sroka, Darowski i Olędzka w zespole korporacyjnym Agory

Agora SA rozpoczęła budowę zespołu, który będzie koordynował współpracę wszystkich biur reklamy firmy. Grupą tą kieruje Maciej Karolak, dyrektor ds....

Agora SA rozpoczęła budowę zespołu, który będzie koordynował współpracę wszystkich biur reklamy firmy. Grupą tą kieruje Maciej Karolak, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Agory SA. Pierwszymi osobami, które dołączyły do zespołu, są: Dominik Sroka, Paweł Darowski i Magda Olędzka. Dominik Sroka objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży korporacyjnej. Będzie odpowiedzialny za tworzenie ofert multimedialnych oraz sprzedaż. Ostatnio związany był z domem mediowym Optimedia Poland, gdzie pełnił funkcję managera do spraw zakupu kampanii telewizyjnych. Paweł Darowski został starszym specjalistą ds. strategii i badań mediów. Zajmie się stworzeniem komórki analizującej i monitorującej kampanie reklamowe. Poprzednio Darowski pracował w stacji TVN24, gdzie uruchomił dział strategii i badań mediów. Magdalena Olędzka, jako specjalista ds. analiz mediów, będzie wspierała Darowskiego. Przez ostatnie trzy lata pracowała na podobnym stanowisku w wydawnictwie Edipresse Polska. “Tworzymy zespół z ludzi dobrze znających rynek reklamowy, mających doświadczenie w pracy zarówno po stronie agencji lub klientów, jak i po stronie mediów – mówi Maciej Karolak. – Celem zespołu jest usprawnienie kontaktów klientów z Agorą, którzy chcą współpracować z kilkoma mediami”. Według planów Karolaka pierwsze pakietowe oferty reklamowe powinny powstać na jesieni br. Wydawnictwo na obecnym etapie prac nad ofertą multimedialną nie podaje szczegółów na jej temat. W portfolio Agory znajdują się: “Gazeta Wyborcza”, firma reklamy zewnętrznej AMS SA, lokalne stacje radiowe, portal Gazeta.pl, bezpłatny dziennik “Metro” oraz magazyny kolorowe. (JD)