Kraj

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy.

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze
Zymetria, firma analityczno-badawcza stowarzyszona ze Stratosferą, uruchomiła dwie autorskie społeczności badawcze. Każda z nich ma własną specyfikę i jest zbudowana wokół innej tematyki. Firma oferuje również tworzenie społeczności w oparciu o zdefiniowane potrzeby indywidualnych klientów. Jej usługi kierowane są zarówno bezpośrednio do marketerów, jak i m.in. agencji reklamowych czy interaktywnych.

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy. Rozwiązania Zymetrii pozwalają na obsługę społeczności i prowadzonych w jej ramach badań. W ramach portali przewidziano nie tylko przestrzeń do badań, ale też do komunikacji ze społecznością na poziomie ogólnym oraz indywidualnym. Członkowie społeczności nie tylko biorą udział w badaniach, ale też mogą spontanicznie wypowiadać się, przekazywać informacje czy spostrzeżenia. Społeczności badawcze pozwalają realizować zarówno badania ilościowe, jak i jakościowe.

Zymetria została założona przez Edytę Czarnotę (na zdj. dolnym – poprzednio head of Starcom MediaVest Group analytics and research agency i market research manager TP/Orange) oraz Barbarę Krug (poprzednio business development director IIBR grupy Gemius i Ipsos marketing director) oraz Stratosferę. Firma specjalizuje się w badaniach konsumenckich oraz analizach ekonometrycznych i statystycznych na danych klientów.