Kraj

ArtGroup zrealizowała kolejny projekt dla PKP Intercity

Kampania "Wszystko zaczyna się w Intercity" ma wspierać promocję kolei.

ArtGroup zrealizowała kolejny projekt dla PKP Intercity
PKP Intercity prowadzi działania, które mają zwrócić uwagę na zalety kolei. Autorem projektu promującego bezpieczeństwo oraz dostępność przewoźnika jest ArtGroup. Do zadań agencji wchodzących w skład grupy należało przygotowanie key visuali dla poszczególnych kampanii reklamowych oraz materiałów BTL wspierających sprzedaż oferty promocyjnej “Wcześniej – taniej”.

Działania prowadzone są w internecie, na outdoorze i na nośnikach własnych przewoźnika.

Kampania “Wszystko zaczyna się w Intercity” jest kolejnym projektem, który ArtGroup zrealizowała dla Intercity. Wcześniej grupa przygotowała kampanie produktowe specjalnych ofert przewoźnika. Obejmowały one takie produkty, jak: “Bilet rodzinny”, “Tania kuszetka” oraz “Bilet rewelacyjny”.