Loyalty Partner Polska, operator największego multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback, rozpoczyna akcję promocyjną, w której chce zachęcać uczestników programu (posiadaczy kart), by intensywniej, a dzięki temu efektywniej z niego korzystali.
– To już prawie tradycja w historii Paybacka w Polsce, że regularnie we wrześniu organizujemy multipartnerską akcję dla naszych uczestników. W tym roku, poprzez zabawę i element rywalizacji, edukujemy paybackowiczów, w jaki sposób z programu “wycisnąć więcej” punktów i innych benefitów. Zależy nam, aby uczestnicy dostrzegli korzyści płynące z multipartnerskiego charakteru programu, nauczyli się korzystać z eKuponów oraz kuponów rabatowych. Zachęcamy ich też do rejestrowania swoich kart, bo tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dostać od nas ofertę w pełni dostosowaną do ich potrzeb – komentuje Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Loyalty Partner Polska.
Akcja ma przedstawić posiadaczom kart funkcjonalności programu, które pozwolą im sprawniej zbierać punkty – a docelowo: szybciej wymieniać je na nagrody. Wystarczy, że uczestnik wejdzie na stronę internetową wycisnij.payback.pl i wpisze numer karty, aby dowiedzieć się, czy efektywnie korzysta z programu.
Kampanię wspierają głównie działania promocyjne w internecie oraz w radiu. Oprócz spotów reklamowych, RMF FM i Eska przeprowadzą specjalne akcje dla słuchaczy. Do komunikacji z uczestnikami Payback wykorzystuje głównie wewnętrzne narzędzia (m.in. e-mailing), social media, a także kanał mobile. Dodatkowo u wybranych partnerów kampanii (BP, Empik, Orange, Real, Multikino, Smyk) hostessy będą informować o akcji.
Strategię i kreację key visuala „Wyciśnij punkty z Payback” przygotowała agencja Ogilvy Action, a landing page, aplikację mobilną na iPada oraz e-mailing – Kiss Digital. Za działania online odpowiada Performance Media, a za kampanię w radiu – MediaVest.