Sieć restauracji KFC (AmRest) poszerzyła ofertę kanapek. W menu pojawiły się dwie nowe propozycje – Boss oraz Junior Boss. Pierwsza z nich to najwyższa ze wszystkich dotychczasowych kanapek KFC, z kurczakiem w nowej marynacie, otoczonym panierką, z sałatą, czerwoną cebulką, plasterkami ogórka i serem Cheddar. Junior Boss to jej mniejsza wersja. Ofertę wspiera kampania reklamowa, emitowana na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
30- i 40-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą
na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4
oraz w kanałach tematycznych. Kampania jest również wspierana komunikacją na stronie internetowej KFC oraz na fanpage’u KFC Polska.
Spot przygotowała agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania w kanałach social media zapewnia zespół marketingu KFC.
Przypomnijmy, że trwa przetarg kreatywny na markę KFC, w którym udział biorą: broniąca się Red8 Advertising, Havas Worldwide Warsaw, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather i PZL.