Kraj

Nową kampanię KFC przygotowała agencja Red8

Sieć wprowadza nowe propozycje do menu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuMdIxYlXw-E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć restauracji KFC (AmRest) poszerzyła ofertę kanapek. W menu pojawiły się dwie nowe propozycje – Boss oraz Junior Boss. Pierwsza z nich to najwyższa ze wszystkich dotychczasowych kanapek KFC, z kurczakiem w nowej marynacie, otoczonym panierką, z sałatą, czerwoną cebulką, plasterkami ogórka i serem Cheddar. Junior Boss to jej mniejsza wersja. Ofertę wspiera kampania reklamowa, emitowana na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

30- i 40-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą 
na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4 
oraz w kanałach tematycznych. Kampania jest również wspierana komunikacją na stronie internetowej KFC oraz na fanpage’u KFC Polska.

Spot przygotowała agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania w kanałach social media zapewnia zespół marketingu KFC.

Przypomnijmy, że trwa przetarg kreatywny na markę KFC, w którym udział biorą: broniąca się Red8 Advertising, Havas Worldwide Warsaw, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather i PZL.