Kraj

Sphinx z kampanią w telewizji i wsparciem loterii

Sieć restauracji realizuje drugą edycję loterii z nagrodami dla konsumentów.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła drugą część kampanii reklamowej wokół loterii “Sezon na Sphinxa”. Spot zachęcający do udziału w zabawie, w której do wygrania są m.in. Skody Citigo, iPady i iPhone’y, sprzęt Denon, będzie od 20 września emitowany w telewizji, a także w sieci kin Multikino. Równolegle “Sezon na Sphinxa” jest promowany przy wykorzystaniu materiałów BTL w restauracjach oraz wsparty e-marketingiem.

Kampania w telewizji będzie realizowana przez kolejne 4 weekendy, poczynając od 20 września, na kilkudziesięciu kanałach reprezentowanych przez grupy Atmedia, TVN i Discovery. Kampania w Multikinie obejmie 23 kina, gdzie 15-sekundowy spot będzie emitowany przed seansami, a także – w ramach działań off screen – na ekranach plazmowych. Dodatkowo reklama loterii trafi na tzw. infotiksy przy kasach.

Kampania w telewizji i w kinach będzie wsparta działaniami w internecie. Z kolei w restauracjach, oprócz nowych materiałów BTL, do udziału w loterii będzie zachęcało „Menu Sphinx”, czyli karta dań rozszerzona o sekcję lifestyle’ową z wywiadami, poradami kulinarnymi i innymi artykułami, którą klienci mogą przeczytać na miejscu lub zabrać do domu. Najnowsze „Menu Sphinx” będzie dostępne w restauracjach od 27 września.

Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, przekonuje, że już półmetek loterii przyniósł pozytywne rezultaty. Działania są obliczone na zainteresowanie ofertą sieci jeszcze większej liczby klientów. Cacek zapewnia również, że po trzech miesiącach działania loterii firma obserwuje znaczny wzrost zamówień przystawek i deserów do dań głównych.

W pierwszej edycji produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame (MMP24 z 29 maja). Za zakup mediów w ramach drugiej fali kampanii był odpowiedzialny Starcom. Loteria “Sezon na Sphinxa” potrwa do 25 listopada. Wyjściowa pula nagród w loterii, która rozpoczęła się pod koniec maja, liczyła 30 500 nagród. Do dziś zostały już rozlosowane trzy nagrody główne, jakimi są Skody Citigo. 

Loteria jest realizowana przy wykorzystaniu m.in. dedykowanego serwisu www.sezonnasphinxa.pl, w którym są przedstawione zasady zabawy, rejestruje się kupony i na bieżąco można śledzić wyniki losowań.