Kraj

Złota kampania Radia Zet

Wystartowały działania promocyjne dla stacji Radio Zet Gold.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0JyAUpYF8OI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Dzisiaj ruszają działania promocyjne dla stacji Radio Zet Gold pod hasłem “Zawsze wielkie przeboje!”. Stacja nadaje od lipca br.
Reklamy stacji pojawią się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, sieci kin Multikino, prasie, autobusach komunikacji miejskiej i w internecie. W kampanii wykorzystane zostaną również siatki wielkoformatowe w wybranych miastach, w których nadaje radio.

Kampania telewizyjna podkreśla muzyczny charakter sieci i jej liner – “Zawsze wielkie przeboje!”. W warstwie graficznej wykorzystano efekt kalejdoskopu, nawiązując do stylistyki lat 70., 80. i 90. W spotach pojawią się reprezentatywne dla radia przeboje (m.in. “Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, “Zegarmistrz światła” Tadeusza Woźniaka czy “Felicita” Al Bano & Rominy Power).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Open. Media zaplanował ZenithOptimedia.