Przetargi

Plej będzie agencją wspierającą dla PKO BP

Dwuletnia umowa obejmuje projekty kreatywne ATL i BTL oraz marketing bezpośredni: eventy, konkursy i loterie.

PKO Bank Polski wybrał w przetargu agencję Plej jako swoją agencję wspierającą. Umowa o współpracy została podpisana na dwa lata.

Wiodącą agencją reklamową PKO BP od 2010 roku pozostaje DDB, odpowiadając m.in. za strategie i kreacje kampanii z udziałem Szymona Majewskiego. Z kolei opracowywaniem i wdrażaniem strategii działań marketingowych w internecie i innych kanałach elektronicznych zajmuje się agencja OS3 Multimedia.

Agencja Plej zajmie się przygotowywaniem analiz, opracowywaniem koncepcji działań reklamowych i promocyjnych, proponowaniem konceptów, nośników i kanałów komunikacyjnych oraz projektów kreatywnych ATL i BTL. Usługi Plej polegać będą również na przygotowaniu koncepcji i realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, jak eventy, konkursy, loterie dla osób niebędących klientami banku. Agencja realizowała już wcześniej projekty dla PKO BP.
 
Założycielami i partnerami zarządzającymi agencji Plaj są Łukasz Gumowski, Łukasz Ostaszewski oraz Rafał Krawczuk. Wśród klientów agencji znajdują się takie firmy, jak: Play, LPP, Pernod Ricard Polska, Hard Rock Cafe oraz Amersport (Converse). Agencja zatrudnia ponad 40 osób.