Kraj

Letnia promocja tytułów AWR Wprost i zapowiedzi działań na jesień

W okresie wakacyjnym Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) prowadzi działania prosprzedażowe tygodnika "Wprost" i miesięczników "Pani" oraz "Rejs" na Wybrzeżu,...

W okresie wakacyjnym Agencja Wydawniczo-Reklamowa “Wprost” (AWR Wprost) prowadzi działania prosprzedażowe tygodnika “Wprost” i miesięczników “Pani” oraz “Rejs” na Wybrzeżu, Mazurach i wielkomiejskich starówkach. Sprzedaż “Wprost” i “Pani” wsparta będzie ponadto kampanią radiową, a wymienionych trzech pism – promocją wiązaną z Coca-Colą w sieci Inmedio (klient kupujący jeden z magazynów otrzymuje w prezencie coca-colę). “Wprost” uczestniczy też w cyklu imprez Happy Events. Lato oznacza szczególnie aktywne działania dla “Rejsu”, magazynu dla żeglarzy i motorowodniaków. W połowie lipca odbędą się Regaty “Rejsu” w Mikołajkach. Miesięcznik jest i będzie obecny na wszystkich ważnych imprezach żeglarskich: Volkswagen Cup, Nokia Cup, cykl imprez Orlenu na Mazurach, Regaty DZ. Kilka nowych projektów zaplanowanych jest dla “BusinessWeeka”. “Przygotowujemy newsletter o najważniejszych materiałach z najnowszego wydania dla dziennikarzy ekonomicznych, a 5 sierpnia ukaże się numer podwójny “BusinessWeeka” ze zwiększoną objętością do ponad 100 stron” – powiedziała Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji AWR Wprost. Poinformowała również, że trwają prace nad stroną merytoryczną magazynu, jego kampanią wizerunkową i nowymi kanałami dystrybucji. Od czerwca br. w każdy wtorek nadawany jest w Polsacie program ekonomiczny “BusinesTV”, którego “BusinessWeek” jest współtwórcą i partnerem. Jesienią poza kampanią “BusinessWeeka” ma być zrealizowanych kilka nowych projektów promocyjnych dla “Wprost”. AWR Wprost poinformowało także o drugiej pozycji sprzedażowej “Wprost” (ponad 178 tys. egz.) wśród tygodników opinii wg danych ZKDP za kwiecień br. oraz o pozytywnym wpływie dołączania do nakładu “Wprost” dystrybuowanego na Mazowszu miesięcznika “WiK Warszawa i Kultura”. Według danych wydawcy rośnie również sprzedaż miesięcznika “Pani” (średnia sprzedaż w kwietniu i w maju – ponad 106 tys. egzemplarzy). Do aktualnego wydania, które ukazało się w nakładzie 185 tys. egzemplarzy, dołączono torbę w dwóch kolorach. (KP)