Kraj

Super-Pharm inwestuje w rozwój drugstore'ów

Super-Pharm, marka sieci placówek będących połączeniem aptek i drogerii, w ciągu najbliższego roku rozwinie sieć swoich sklepów w Polsce. Do...

Super-Pharm, marka sieci placówek będących połączeniem aptek i drogerii, w ciągu najbliższego roku rozwinie sieć swoich sklepów w Polsce. Do końca roku powstaną dwie nowe placówki, obecnie jest ich pięć. W przyszłym roku ma powstać kolejnych siedem punktów sprzedaży. Siedem sklepów ma być ulokowanych w Warszawie, inne w Katowicach, Krakowie, Łodzi, we Wrocławiu, w Opolu i Szczecinie. W ostatnim czasie Super-Pharm przeszedł delikatną zmianę identyfikacji wizualnej. Do marki Super-Pharm dodano kolejny człon: “Dla zdrowia, dla ciała, dla Ciebie”, w celu jeszcze bliższego związania się z konsumentem. Klienci powiadamiani są o nowościach i promocjach z gazetek promocyjnych dystrybuowanych przez hostessy i dołączanych do prasy codziennej. W gazetkach tych można znaleźć specjalne kupony upoważniające do zniżek cenowych w sklepach. Agencją pracującą z Super-Phram jest Communication Unlimited. Super-Pharm odwiedzają głównie kobiety, które stanowią 75 proc. klientów, w wieku 20-70 lat, o dochodach średnich i wyższych. Firma nie ujawniła wysokości inwestycji przeznaczonych na rozwój w Polsce ani szczegółów dotyczących wyników finansowych. Marka jest znana przede wszystkim na rynku kanadyjskim, gdzie się narodziła w latach 60. Sieć aptek-drogerii liczy w Kanadzie ok. 900 placówek. Jej roczny obrót wynosi 5 mln dol. kanadyjskich. Drugim rynkiem, gdzie Super-Pharm odniósł sukces, jest Izrael. Działa tam 100 sklepów przynoszących roczną sprzedaż w wysokości 450 mln dol. (MKS)