Zagranica

Carlsberg świętuje trzyletni sponsoring angielskiej Premier League

Kibice piłkarscy na rollercoaster w globalnej reklamie marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP47eLknD0qo%22%7D
Carlsberg prezentuje nowy spot, który jest częścią światowej kampanii marki “That call for a Carlsberg”. Marka wykorzystuje fakt swojego sponsoringu Premier League, którą wspiera od trzech lat.

Duńska marka wystartowała z kampanią “the ride”, która pojawi się w telewizji, kinach, obejmie outdoor i punkty sprzedaży. Akcja jest planowana także w social mediach (Twitter, Facebook i Instagram), gdzie wykorzysta hashtag #JoinTheRide.

W kampanii oprócz motywu rollercoaster pojawią się osoby związane z piłkarskim światem Premier League, takie jak eks gwiazda Liverpoolu Robbie Fowler, niedawno mianowany w Anglii under-21 manager Gareth Southgate czy obrońca Chelsea Marcel Desailly.

Autorem spotu, który wyreżyserował Juan Cabral jest agencja Santo z siedzibą w Buenos Aires. Przed pojawieniem się na innych rynkach w trakcie sezonu piłkarskiego, reklama zadebiutuje w Danii i Irlandii.

(Marketing Magazine)