Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa serwisu Allegro pod hasłem: “Allegro. Pełne pomysłów”. Obejmuje cykl pięciu spotów, w której kolejno przedstawiane są informacje o każdej usłudze: Raty PayU, Standard Allegro, Strefę Marek Allegro i wersji mobilnej Allegro. “Bohaterem” pierwszego spotu jest Program Ochrony Kupujących w ramach, którego zakupy na Allegro są ubezpieczone nawet do 10 tys. zł.
Kampania będzie prowadzona w TV, internecie. Dotrze także do użytkowników Gadu-Gadu, ipla.pl, tvnplayer.pl, vod.pl czy YouTube. Kampania potrwa do lutego 2014.
Kreację i koncepcję kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk. Za produkcję odpowiada studio Filmprodukcja, natomiast postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.