Kraj

Wystartowała kampania wizerunkowa serwisu Allegro

Kreację i koncepcję kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLKOnVVjAyjc%22%7D
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa serwisu Allegro pod hasłem: “Allegro. Pełne pomysłów”. Obejmuje cykl pięciu spotów, w której kolejno przedstawiane są informacje o każdej usłudze: Raty PayU, Standard Allegro, Strefę Marek Allegro i wersji mobilnej Allegro. “Bohaterem” pierwszego spotu jest Program Ochrony Kupujących w ramach, którego zakupy na Allegro są ubezpieczone nawet do 10 tys. zł.

Kampania będzie prowadzona w TV, internecie. Dotrze także do użytkowników Gadu-Gadu, ipla.pl, tvnplayer.pl, vod.pl czy YouTube. Kampania potrwa do lutego 2014.

Kreację i koncepcję kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk. Za produkcję odpowiada studio Filmprodukcja, natomiast postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.