Kraj

Studio P, Tuba i MRM/Momentum na short-liście przetargu "Życia Warszawy"

Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. zakwalifikowały się trzy...

Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową dziennika “Życie Warszawy” wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. zakwalifikowały się trzy agencje. Są nimi: Tuba Urząd ds. Nagłaśniania, MRM/Momentum i Studio P. Według planów wydawcy przetarg powinien zostać rozstrzygnięty w ciągu kilku tygodni. W pierwszym etapie przetargu brały również udział agencje Publicis i Brain. Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie jesiennej kampanii dziennika. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. W poprzednich latach “Życie Warszawy” współpracowało m.in. z agencją Tuba Urząd ds. Nagłaśniania i domem mediowym Mediaedge:cia. Według planów wydawnictwa sprzedaż dziennika do końca tego roku ma wzrosnąć o 100 proc. Gazeta chce zachować dotychczasowych odbiorców i docierać także do nowych grup czytelników, zwłaszcza do osób w wieku 20-25 lat. “Życie Warszawy” rozpoczęło także “naręczną” sprzedaż gazety. Będzie ona prowadzona w okresie letnim na terenie Warszawy i w wybranych miejscowościach podwarszawskich. Według danych Expert Monitora wpływy reklamowe “Życia Warszawy” wg cenników, bez autopromocji, ze wszystkimi dodatkami w okresie styczeń-kwiecień 2004 r. wyniosły 9,6 mln zł, rok temu w tym samym okresie – 6,1 mln zł, a przez cały 2003 r. – 24,7 mln zł. Według danych ZKDP za luty br. średnie rozpowszechnianie płatne dziennika wyniosło 26,7 tys. egz. przy nakładzie 43,7 tys. egz. (JD)