Kraj

Bosch uruchamia grę w Facebooku

Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności.

Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) w ramach trwającej kampanii pralek wyposażonych w funkcję VarioPerfect (umożliwia krótszy bądź bardziej ekologiczny cykl prania) uruchomił grę “BoschVille”. Dostępna jest ona dla użytkowników Facebooka do stycznia 2014 roku. Przewidzianą nagrodą główną w rywalizacji “BoschVille” jest pralka i drobny sprzęt AGD w postaci blendera i żelazka.

Przystępując do gry, użytkownik “BoschVille” ma za zadanie kontrolować pranie ubrań w domu kilkuosobowej rodziny. Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności. Pierwszych osiem poziomów rozgrywa się w domu, ostatni na wakacjach.

“BoschVille” składa się z siedmiu edycji. Po każdej z nich tworzony jest ranking najlepszych graczy, którzy ukończyli grę w trybie konkursowym i odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pozycja gracza w rankingu zależna jest od sumy liczby punktów uzyskanych po przejściu wszystkich dziewięciu poziomów gry. Na koniec każdej edycji spośród graczy na pierwszych dziesięciu miejscach w rankingu zostaje wybrany zwycięzca, który udzielił najlepszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Za opracowanie koncepcji gry i grafiki odpowiedzialne są agencje FaceAddicted oraz The Addictives.