Kraj

Universal Networks przechodzi z Atmediów do Polsat Media

Kanały 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal zmieniają brokera reklamowego.

Polsat Media przejmie od Atmedia obsługę kanałów należących do Universal Networks International (UNI). Będą to 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal. Polsat Media rozpocznie ich sprzedaż 1 stycznia 2014 r. W efekcie portfolio kanałów obsługiwanych przez Polsat Media wzrośnie do 28 stacji. Universal Networks International to piąty międzynarodowy koncern mediowy, po A+E Networks, BBC Worldwide, Viasat Broadcasting oraz Food Network, którego kanały znajdą się w ofercie Polsat Media. – Z nowymi partnerami będziemy szukać synergii w innych obszarach wykraczających poza sprzedaż reklam – mówi Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

W ostatnim czasie kanały należące do UNI przechodzą duże zmiany: wizualne i programowe. Od września br. kanał 13th Street Universal funkcjonuje pod nazwą 13 Ulica. Najważniejszy kanał w portfolio UNI – Universal Channel – również przeszedł rebranding.

Obecnie Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego w 25 kanałach telewizyjnych. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową największej telewizji internetowej Ipla, a także prowadzi sprzedaż reklam w sieci telewizji w punktach sprzedaży PRN Polska.