Polsat Media przejmie od Atmedia obsługę kanałów należących do Universal Networks International (UNI). Będą to 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal. Polsat Media rozpocznie ich sprzedaż 1 stycznia 2014 r. W efekcie portfolio kanałów obsługiwanych przez Polsat Media wzrośnie do 28 stacji. Universal Networks International to piąty międzynarodowy koncern mediowy, po A+E Networks, BBC Worldwide, Viasat Broadcasting oraz Food Network, którego kanały znajdą się w ofercie Polsat Media. – Z nowymi partnerami będziemy szukać synergii w innych obszarach wykraczających poza sprzedaż reklam – mówi Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
W ostatnim czasie kanały należące do UNI przechodzą duże zmiany: wizualne i programowe. Od września br. kanał 13th Street Universal funkcjonuje pod nazwą 13 Ulica. Najważniejszy kanał w portfolio UNI – Universal Channel – również przeszedł rebranding.
Obecnie Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego w 25 kanałach telewizyjnych. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową największej telewizji internetowej Ipla, a także prowadzi sprzedaż reklam w sieci telewizji w punktach sprzedaży PRN Polska.