Kraj

Piotr Adamczyk w dwóch nowych reklamach Eurobanku [wideo]

Eurobank wprowadza nowość: pożyczkobiorcom, którzy spłacają raty terminowo, odda w gotówce lub na konto 5 proc. każdej z nich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWBdvFWuUPFI%22%7D
Eurobank postanowił przenieść formułę cash-back znaną dotychczas z kont i kart płatniczych polegającą na tym, że bank zwraca klientowi określoną część jego wydatków np. za zakupy w sklepach lub online na segment pożyczek gotówkowych.

Każdy klient, który do końca br. pożyczy w Eurobanku gotówkę (do 40 tys. zł, nawet na siedem lat) i będzie w terminie spłacał raty może liczyć, że bank odda mu odsetki o równowartości 5 proc. każdej raty.

– Zgodnie z warunkami promocji Eurobank wynagradza rzetelność klientów, zwracając 5 proc. każdej raty – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe. – Jesteśmy pionierami tego typu rozwiązania dla kredytów gotówkowych na polskim rynku – dodaje.

Kredyty gotówkowe obok kart kredytowych są najbardziej ryzykownymi dla banków produktów. Generują najwyższy odsetek przeterminowanych (niespłacanych w terminie) kredytów.

Nową ofertę Eurobanku będzie reklamował Piotr Adamczyk. Tym razem w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, produkcją zajęło się studio Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom.