Eurobank postanowił przenieść formułę cash-back znaną dotychczas z kont i kart płatniczych polegającą na tym, że bank zwraca klientowi określoną część jego wydatków np. za zakupy w sklepach lub online na segment pożyczek gotówkowych.
Każdy klient, który do końca br. pożyczy w Eurobanku gotówkę (do 40 tys. zł, nawet na siedem lat) i będzie w terminie spłacał raty może liczyć, że bank odda mu odsetki o równowartości 5 proc. każdej raty.
– Zgodnie z warunkami promocji Eurobank wynagradza rzetelność klientów, zwracając 5 proc. każdej raty – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe. – Jesteśmy pionierami tego typu rozwiązania dla kredytów gotówkowych na polskim rynku – dodaje.
Kredyty gotówkowe obok kart kredytowych są najbardziej ryzykownymi dla banków produktów. Generują najwyższy odsetek przeterminowanych (niespłacanych w terminie) kredytów.
Nową ofertę Eurobanku będzie reklamował Piotr Adamczyk. Tym razem w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, produkcją zajęło się studio Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom.