Kraj

Limitowana edycja Blacka

Rusza akcja konsumencka energetyku z portfolio FoodCare, która nawiązuje do kampanii autorstwa Grey Group.

Limitowana edycja Blacka
W sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce rusza sprzedaż limitowanej edycji dwupaka Black Energy Drink. Do każdego podwójnego opakowania napoju dodawane są humorystyczne przypinki Black Jet.

“Czy leci z nami pilot?, “Pierwszy oficer Black Jet” i “Lecę na Ciebie” – to niektóre z haseł, które można znaleźć w limitowanej serii przypinek. Slogany odnoszą się do kampanii 360° “Black Jet – The Sky’s The Limit”, w której ambasador marki Mike Tyson wcielił się w postać pilota energetycznego odrzutowca. O kampanii pisaliśmy m.in. w MMP24 z 14 czerwca.

Produkt w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł będzie dostępny w sprzedaży do 6 października br. Pakiet będzie również promowany w materiałach drukowanych dostępnych w sklepach sieci Żabka. Akcja jest kontynuacją pierwszej serii dwupaku Black (napój dostępny był wtedy z naklejkami).