Kraj

Startuje "Paka dla bezdomniaka"

Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhkyaNKL1zEA%22%7D
W Warszawie pojawiły się niestandardowe billboardy, na których widoczne jest pół twarzy znanej osobliwości i pół twarzy zwierzęcia. Akcja, która obejmie też inne miasta w Polsce, organizowana jest przez fundację Viva, sklep zoologiczny keko.pl oraz agencję AtomClick i ma wesprzeć zwierzęta ze schroniska w Korabiewicach.

Ambasadorami akcji “Paka dla bezdomniaka” zostali znani aktorzy i artyści, m.in. Jacek Poniedziałek, Krzysztof Skiba, Piotr Adamczyk, Maja Ostaszewska, Edyta Olsztówka czy Magdalena Cielecka. Kampania obejmie głównie OOH, działania promocyjne widoczne są także na stronie internetowej oraz na profilu akcji w Facebooku. Dodatkowo przygotowany został viral z udziałem Rafała Zbiecia wspierający akcję.

Kampania jest w całości realizowana non-profit. Powierzchnię OOH udostępniła firma Stroer w pięciu miastach: Warszawa, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Kraków. Akcja ma zapewnić pożywienie podopiecznym schroniska w Korabiewicach, których sylwetki widnieją na billboardach obok ludzkich twarzy. Akcja ma też dodatkowo zwrócić uwagę na problem bezdomności wśród zwierząt. Wśród podopiecznych schroniska są nie tylko psy, ale też koty, konie, kozy, a nawet niedźwiedź.

Patronatem honorowym akcji jest prezydent m.st. Warszawy oraz Business Centre Club. Partnerzy medialni akcji to Stroer, który udostępnił akcji swoje tablice billboardowe, oraz TVN, Radio Eska i Onet. Za strategię, kreację, produkcję filmu viralowego oraz przygotowanie strony internetowej odpowiedzialna jest interaktywna agencja AtomClick.