M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tribal DDB dla marki Tchibo Privat Kaffee

Maciej Florek | 7 października 2013, 06:00

Agencja stworzyła aplikację, dzięki której internauci mogą określić, który z wariantów Tchibo Privat Kaffee jest dla nich najodpowiedniejszy.

W internecie ukazała się nowa aplikacja o nazwie "Wyostrz zmysły, znajdź swój smak”, zrealizowana przez Tribal DDB Warszawa na zlecenie zespołu marketingu Tchibo Warszawa. Dzięki aplikacji Tchibo Privat Kaffee chce zabierać konsumenta w wirtualną podróż zmysłów - do rejonów, skąd pochodzi kawa Tchibo Privat Kaffee. Użytkownik na stronie przechodzi pięć kroków, które pozwalają mu określić, która z kaw i w jakim stopniu odpowiada mu najbardziej. Każdy z kroków odpowiada jednemu z pięciu zmysłów - wzrok, słuch, węch, dotyk i smak. Użytkownik może zobaczyć zdjęcia z regionów pochodzenia kawy, przesłuchać muzyki pochodzącej z Brazylii, Gwatemali i Afryki czy poznać potrawy z tych regionów.

Aplikacja wspierana jest kampanią display, za której kreacje odpowiedzialny jest Tribal DDB, a zakup mediów leży po stronie domu mediowego Initiative Media.

Czytaj więcej na temat: , , ,