Kraj

Agencja IMR Advertising rozpoczęła obsługę PR firmy IMED Poland

Agencja reklamowa IMR Advertising rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy IMED Poland. Firma IMED Poland jest dystrybutorem leków i...

Agencja reklamowa IMR Advertising rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy IMED Poland. Firma IMED Poland jest dystrybutorem leków i środków kosmetycznych takich firm jak: Chiron Bering, Dr Gerard Mann Pharma, Allergan, Common Sense i Ewopharma. Marki należące do IMED, którymi przede wszystkim zajmie się IMR Advertising, to: Al-Sense, Vi-Sense, Cha-ha, Urgo i Urgodermyl. Celem działań agencji jest m.in. przygotowanie debiutu tych produktów na polskim rynku i kontynuacja działań po pojawieniu się preparatów w sprzedaży. Agencja jest m.in. pomysłodawcą cyklu konferencji “Podróże po”. Odpowiada też za wyszukiwanie konsultantów wśród autorytetów medycznych. IMR Advertising przygotowuje również wszelkie materiały PR, w tym prasowe związane z projektami IMED. Umowa została zawarta do końca 2004 r. z możliwością przedłużenia na lata następne. Deklarowany kwartalny budżet działań PR dla IMED wynosi 60 tys. zł. IMR Advertising jest pierwszą agencją obsługującą IMED od strony PR. (PM)