Przetargi

Focus Advantage pracuje dla francuskiego dewelopera

Agencja wygrała przetarg na obsługę marketingowo-reklamową Bouygues Immobilier Polska - francuskiego dewelopera w Polsce.

Do głównych zadań Focus Advantage należy przygotowanie kreacji oraz produkcja materiałów ATL i BTL wykorzystywanych w kampaniach reklamowych dewelopera, a także opracowanie identyfikacji wizualnej poszczególnych inwestycji, tworzenie folderów oraz innego rodzaju materiałów informacyjnych i reklamowych na potrzeby biur sprzedaży i atelier Bouygues Immobilier Polska oraz udziału w targach.

Jednym z pierwszych efektów współpracy jest trwająca kampania reklamowa Bouygues Immobilier Polska. Kampania potrwa kilka miesięcy, najprawdopodobniej do grudnia br. i w tym czasie będzie komunikowana na outdoorze, w prasie, radiu oraz internecie.

Wybrane aktywności marketingowe na rzecz dewelopera Focus Advantage realizuje przy wsparciu siostrzanych agencji z holdingu Focus Media Group – za działania eventowe odpowiada Imagine Nation, natomiast adaptacją materiałów reklamowych do internetu zajmuje się Comfitura.