Wystartowała najnowsza promocja dla marki Lubella pod hasłem “Kuchnia pełna możliwości”. Działanie wspierane jest komunikacyjnie w telewizji. W promocji można wygrać 15 tys. nagród. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić produkty marki oznaczone promocyjną naklejką (promocją oprócz makaronów zostały również objęte kasze i mąki), a następnie specjalny kod zamieszczony na opakowaniu przesłać SMS-em lub przez dedykowaną stronę internetową. Każde zgłoszenie weźmie udział w trzech losowaniach.
W losowaniu dziennym można wygrać pojemniki Lubella – na makaron, mąkę lub kaszę. W losowaniu tygodniowym nagrodą jest wielofunkcyjny robot kuchenny. Nagroda główna – 50 tys. zł na kompleksowe wyposażenie kuchni w meble i sprzęt AGD – będzie losowana ze wszystkich zgłoszeń za zakończenie promocji.
Promocja jest wsparta silną kampanią reklamową w telewizji, a także w portalach społecznościowych.
Spot promocyjny Lubelli będzie emitowany w takich stacjach, jak TVP, Polsat czy TVN. Jego głównym celem jest pokazanie zakresu i nagród w promocji “Kuchnia pełna możliwości”. W reklamie został wykorzystany koncept sztuki ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi (tzw. scrapbooking). W rodzinnym albumie Lubelli przewracają się kolejne strony, na których można zobaczyć rodzinę lub przyjaciół podczas wspólnych chwil spędzanych podczas przygotowania posiłku z produktów Lubelli.
Agencją odpowiedzialną za organizację promocji jest Grupa 3. Agencja kreatywna odpowiedzialna za kreację reklamy to Havas Worldwide Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.