Kraj

Lubella z kulinarną kampanią w telewizji

Maspex z nowymi aktywnościami dla marki Lubella.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5pGBPEsJjyU%22%7D
Wystartowała najnowsza promocja dla marki Lubella pod hasłem “Kuchnia pełna możliwości”. Działanie wspierane jest komunikacyjnie w telewizji. W promocji można wygrać 15 tys. nagród. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić produkty marki oznaczone promocyjną naklejką (promocją oprócz makaronów zostały również objęte kasze i mąki), a następnie specjalny kod zamieszczony na opakowaniu przesłać SMS-em lub przez dedykowaną stronę internetową. Każde zgłoszenie weźmie udział w trzech losowaniach.
 
W losowaniu dziennym można wygrać pojemniki Lubella – na makaron, mąkę lub kaszę. W losowaniu tygodniowym nagrodą jest wielofunkcyjny robot kuchenny. Nagroda główna – 50 tys. zł na kompleksowe wyposażenie kuchni w meble i sprzęt AGD – będzie losowana ze wszystkich zgłoszeń za zakończenie promocji.  
 
Promocja jest wsparta silną kampanią reklamową w telewizji, a także w portalach społecznościowych.  
 
Spot promocyjny Lubelli będzie emitowany w takich stacjach, jak TVP, Polsat czy TVN. Jego głównym celem jest pokazanie zakresu i nagród w promocji “Kuchnia pełna możliwości”. W reklamie został wykorzystany koncept sztuki ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi (tzw. scrapbooking). W rodzinnym albumie Lubelli przewracają się kolejne strony, na których można zobaczyć rodzinę lub przyjaciół podczas wspólnych chwil spędzanych podczas przygotowania posiłku z produktów Lubelli.
 
Agencją odpowiedzialną za organizację promocji jest Grupa 3. Agencja kreatywna odpowiedzialna za kreację reklamy to Havas Worldwide Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.