Kraj

Kłosiaki Bakomy sponsorują różne programy

Kolejny etap działań promocyjnych jogurtów 7 zbóż ma odsłaniać brand heroes marki.

Bakoma prowadzi kolejny etap działań promocyjnych jogurtu 7 zboża. Tym razem marketer odsłania brand heroes marki, czyli Kłosiaki. Za przygotowanie akcji odpowiada Universal McCann.

Każdy Kłosiak to inna osobowość, co w kampanii prezentowane jest przez niestandardowy pomysł na wykorzystanie multisponsoringu w telewizji. Skupiono się na wybraniu programów, które najlepiej oddają charakter poszczególnych Kłosiaków. Według przedstawicieli Universal McCann to pierwsza tego typu akcja promocyjna w polskiej telewizji. – Nadaliśmy każdemu z Kłosiaków obecnych w jogurtach Bakomy 7 zbóż indywidualne cechy, a następnie dopasowaliśmy ich “osobowości” do poszczególnych programów telewizyjnych – wyjaśnia Monika Wójcicka, head of UM Entertainment, specjalistycznej komórki w Universal McCann. Każdy z Kłosiaków wystąpi przed emisją tego programu, który najlepiej oddaje jego cechy. Przed “Ojcem Mateuszem” przedstawi się Żyto jako ekspert od zadań specjalnych, podobnie jak główny bohater serialu. Typem mózgowca wśród Kłosiaków Bakomy jest Pszenica, która zdolności intelektualne zaprezentuje przed rozpoczęciem zmagań uczestników teleturnieju “Jeden z dziesięciu”. Flirciarz Jęczmień pojawi się przed emisją serialu “Komisarz Alex”. Roztrzepany Owies zasponsoruje z kolei program Wojciecha Cejrowskiego “Boso przez świat”. Kłosiaki pojawią się także się przed “Familiadą”, gdzie prowadzącego postara się naśladować Gryka. “Wysportowany” Proso pojawi się przy głównym wydaniu “Wiadomości sportowych”. A Ryż, najmniejszy z całej rodziny Kłosiaków, pojawi się przed “Rodzinka.pl”.
Niestandardowy projekt sponsoringu programów telewizyjnych opracowała specjalistyczna komórka domu mediowego Universal McCann – UM Entertainment. Za kreację odpowiada agencja Upsida, a za realizację Orka Film.