Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, rozpoczął nową kampanię reklamową, do której zatrudnił Marzenę Rogalską, prezenterkę Telewizji Polskiej, współprowadzącą m.in. poranny program w TVP2 ”Pytania na śniadanie”.
W mediach pojawiły się spekulacje, że za udział w reklamie Rogalska została wyrzucona z ekipy ”Pytania”.
W związku z tym zarząd TVP rozesłał wczoraj do mediów oświadczenie, że Rogalska z wyprzedzeniem poinformowała dyrekcję TVP2 o swoich planach związanych z udziałem we wspomnianej kampanii oraz że wspólnie ustalono, iż w czasie jej trwania Rogalska nie będzie prowadzić “Pytania na śniadanie”. Ma natomiast powrócić do programu ”w jakiś czas” po zakończeniu emisji reklam z jej udziałem.
Za kampanię dla Biedronki odpowiadają: agencja reklamowa Duda Polska i dom mediowy MEC. W lutym i marcu Biedronkę reklamował aktor Daniel Olbrychski.