Kraj

Black rusza z ofensywą w mediach

FoodCare rozpoczyna jesienne działania dla swojego energetyka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZHe0GN0-cF0%22%7D
“Back to Black” – pod takim hasłem ruszają jesienne działania marketingowe firmy FoodCare dla brandu Black.
Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona marka Black Energy Drink powraca do mediów. Szeroko zakrojona ogólnopolska kampania reklamowa obejmie komunikację ATL i BTL. Marka zaprezentuje również nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii grupa FoodCare przygotowała również aktywności dla konsumentów.
Na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych 
z grupy TVN i Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe 10- i 8-sekundowy. Telewidzowie 
w całym kraju obejrzą nieemitowane dotychczas reklamy z udziałem Mike’a Tysona – ambasadora Black. Kampania wsparta będzie także działaniami w serwisach internetowych: YouTube, Maxmodels oraz Ipla.
Niebawem w fanpage’u marki wystartuje kolejny projekt aktywizujący konsumentów – marka ogłasza casting i będzie poszukiwać pięknych kobiet do sesji dla ekskluzywnego kalendarza. Ta akcja będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym “Black Tyson & Sexy Ladies Movie”, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
Kreację opracowała agencja Grey Group. Za zakup i planowanie wszystkich mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Komunikację w Facebooku zapewnia Grupa 365 Net. Działania public relations realizuje BrandLab.