Kraj

Tippingpoint zmienia się w MAB

Polski agencji oddział będzie pracował dla sieciowego klienta - marki BMW.

Należąca do Grupy TBWA agencja Tippingpoint zmienia nazwę na MAB (Media Audience Beratung). Polski oddział będzie pracował dla sieciowego klienta MAB – marki BMW.
MAB zostało założone w 2007 r. w Berlinie. Centrala w Austrii nadzoruje osiem oddziałów agencji w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zmiana nazwy Tippingpoint ma na celu wprowadzenie spójności między polskim biurem a agencją-matką.

W maju br. z Tippingpoint odeszli kluczowi menedżerowie – Filip Wołowski – dyrektor zarządzający, i Piotr Alchimowicz – dyrektor kreatywny. Agencja Tippingpoint powstała w 2006 r. jako druga agencja full service w Grupie TBWA do obsługi konfliktowych budżetów. Miała dwóch kluczowych klientów: BGŻ Optima, którego straciła  w br., i właśnie BMW. Budżet BMW był ostatnio przedmiotem przetargu i dalsze losy agencji zależały od jego rozstrzygnięcia.