M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

15 nagród dla Polaków na Golden Drum

Maciej Florek | 14 października 2013, 06:00

Ogilvy & Mather zdobywa cztery złota. Do Polski trafiają też dwa grand prix.

Podczas 20. edycji konkursu reklamy nowej Europy - Golden Drum przyznano Polsce 13 nagród i dwie nagrody specjalne. Największym triumfatorem jest Ogilvy & Mather, która za kampanię "Język polski jest ą ę" zdobyła Złote Bębny w kategoriach: kampania zintegrowana, eventy, radio i PR.

Dwie nagrody zdobyły agencje 180heartbeats + Jung von Matt oraz DDB Warszawa. 180hb została uhonorowana grand prix za kampanię "Rak'n Roll Records" w kategorii kampania zintegrowana. Ponadto do agencji trafiło srebro w kategorii digital za kampanię dla UNICEF-u "Good deal for good". DDB zwyciężyła w kategorii TV, cinema, online za pracę dla marki "Tiger - The power is back", za które dostała srebro. Ten sam kolor bębna DDB otrzymała za kampanię "Tablica" zrealizowaną dla McDonald's Polska w kategorii outdoor.

Bębny w Portorożu otrzymały także: Havas Worldwide Warsaw (srebro w kategorii prasa za kampanię dla Polskiego Związku Transplantologii), Leo Burnett (srebro w kategorii direct communication dla marki Tide), John Pitcher (srebro w kategorii mobile dla PCK), Saatchi & Saatchi (złoto zdobyte razem z oddziałem z Rumunii, Rosji i Serbii - dla PCK) oraz Getin Noble Bank - grand prix w kategorii "new or innovative".

Polska otrzymała także nagrody specjalne. Golden Rose przypadło Ogilvy & Mather (miejsce czwarte). Grand prix w kategorii brand otrzymała Rada Języka Polskiego (miejsce trzecie).

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,