Polfa Warszawa Grupa Polpharma, do której portfolio należy lek na ostre reakcje alergiczne Adrenalina WZF, rozpoczęła ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny dotyczący problemu anafilaksji. Celem programu jest edukacja społeczeństwa, pacjentów i ich rodzin na temat przyczyn anafilaksji, konsekwencji oraz zasad postępowania w sytuacji wystąpienia wstrząsu anafilaktycznego.
Anafilaksja to zagrażająca życiu natychmiastowa reakcja nadwrażliwości na alergen lub inne czynniki (np. wysiłek fizyczny). Charakteryzuje ją nagły problem z drożnością dróg oddechowych i krążeniem połączony zwykle ze zmianami skórnymi.
Kampania dotycząca problemu nadwrażliwości jest kierowana do alergików, osób z ich otoczenia oraz lekarzy i farmaceutów. Założeniem jest długofalowa komunikacja wykorzystująca internet i narzędzia BTL. Za kreacje odpowiadają agencje Telescope i Brand Garden, a działaniami PR zajmuje się agencja Flywheel PR. Wszystkie agencje zostały wyłonione w drodze przetargu.