Kraj

Nowy Opel Insignia z Jürgenem Kloppem

General Motors Poland rozpoczyna kampanię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeYBipEBYZVA%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Wystartowała kampania promująca nowy model Opla Insignia (General Motors Poland). Tym razem do promocji samochodu marka zaangażowała trenera Borussii Dortmund – Jürgena Kloppa. Za adaptację spotu w Polsce odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów Carat.

Motoryzacyjny gigant w kwietniu br. poinformował, że do 2016 r. wyda na wsparcie marki Opel w Niemczech i Europie 4 mld euro. W planach jest wprowadzenie na rynek 23 nowych modeli samochodów i 13 nowych silników. GM upatruje w nowych inwestycjach ratunku dla swojej marki – w ubiegłym roku w Europie GM zanotował 1,8 mld dol. straty.